nedeľa 1. februára 2009

TRITON alfa/fly


Víkend plánujem čisto medelársky, nakoniec som to aj zrealizoval. Tri dni som venoval AkroMasterovy, zlepil som krídla, výškovku a kýlovku s trupom osadil som servá a tiahla. Napíšem viac a pofotím v samostatnom príspevku... V nedeľu do rána napadol snehový poprašok, ale vykuklo slniečkom a bolo príjemne. Stihol som šesť letov, čo dáva trištvrte intenzívneho akrobatického lietania. Teraz mám obdobie "nožových" letov (Ivan to má aj nafotené, tak aby som v hanbe neostal....) Trénujem všetky smery, ku sebe aj od seba, súvraty, z "noža do noža" a kubánsku osmu na plocho.Musím si dávať pozor na výšku, minulý týždeň som nestihol uhnúť... ale trup je už zlepený:-.A skoro som zabudol vymenil som kolieska za gumové, aby to pri sadaní nehrkotalo, ale zabudol som že aj ostruha je laminátová tak ju olepím palivovou hadičkou. V prvom pristátí som zabudol na snehu ťahať, skončil som na chbte, ale stopa po vrtuly zostala. Svietilo aj slniečko a tak som sadol do aj záberu "pod Hole".

Žiadne komentáre: