štvrtok 28. apríla 2011

Šľak ma ide trafiť...ten Radian je naozaj dobrý!


Minulý víkend som si ho prvý krát skúsil na kniploch a musím potvrdiť je to NAOZAJ dobrý model. Model už sledujem dávnejšie, ale stále mi tom vadilo, že je to vetroň a z celý z EPP-čka. Pred dvoma týždňami náš Dušal sním lietal v Košťanoch a tiež sa mi vo vzduchu pozdával. Pierr Rondel z Francúzska ho propaguje už vyše pol roka, uverejnil aj vlastné videá ale stále som si myslel že to jeho veľmi pozitívne hodnotenie tak trochu nadsadené. Ale musím potvrdiť, že model veľmi dobre kĺže, v prudkých obratoch vôbec nepadá po krídle. Dal som aj premet a pár metrov na chrbte, pri obratoch výborne drží stopu a test "na ponorenie" dopadol výborne, ťažisko oproti predlohe musí byť trošku posunuté (Igor to predpovedal...:-). Možno by to chcelo ťažšiu vrtuľu ako píšu na webe, ale to sú len také vychytávky fajnšmekrov.

Žiadne komentáre: