nedeľa 24. júna 2012

Fledgeling 1951.

Tento model prišiel na náš modelársky Svet tu v Martine akosi veľmi rýchlo. Pred necelým mesiacom na pravidelných zasadnutiach našej "konštrukčnej skupiny" sme skonštatovali, že krídlo na mojej Comete má vo veľkosti (malosti) 1 meter  neskutočne dobré  letové vlastnosti...a za pár dní Igor vo svojom archíve objavil model s podobným plošným "výzorom". Stavba pribúdala rýchlejšie ako som stihol dokumentovať a včera večer sme dali tajný zálet. Ako vždy doteraz, žiadne prekvapenie sa nekonalo, pred  mojimi poslednými kontrolnými otázkami (ťažisko, uhol nábehu a  klídek, pohoda:-)... Fledgeling 1951 s miernym potiahnutím  vyletel. Keďže sme išli  lietať pred západom Slnka, na fotografovanie nebolo veľa času, stihol som polietať aj ja. Cestou domov sme sa zastavili ešte na našom "hydrodrome"  a pri kofole sme  stihli vychutnať príjemný letný večer.
Vojto a Igor.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
of any widgets I could add to my blog that automatically
tweet my newest twitter updates. I've been looking for
a plug-in like this for quite some time and was
hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I
look forward to your new updates.

Vojto Stupák povedal(a)...

Nie nepoznám žiadny widgets, nepoužívam twitter. Som rád že čítate môj blog, zvejnite prosím odkaz na váš blog.
Vojto Stupák, Slovakia, mesto Martin

There is no widgets do not know, I do not use twitter. I'm glad you read my blog, please link to your blog.
Vojto Stupák, Slovakia, city Martin