nedeľa 21. apríla 2013

Falcon po tretie...

Zlepšujúcim sa počasím moja pracovná konštruktérska aktivita na modely trochu poľavila, ale medzi tým som pripravil  už aj druhý plavák na "vodníkov". Od posledného príspevku už niekoľko krát zasadla naša KK (Konštrukčná Kancelária), či už ku hotovým modelom alebo ku chystaným do budúcnosti. Ale čo je naj dôležitejšie Jaro s Igorom zalietali svoje nové modely a ja sa s Falconom musím poponáhľať. Tak , že model je nastriekaný  podľa mojich predstáv, až na  drobné chyby v maskovaní (budú zaretušované...). Maskoval som krepovou papierovou lepiacou páskou, nástrek je sprayom na báze akrylátu. Tlak v nádobke bol zvýšený, hustota farby znížená  (Ako...nemám súhlas na publikovanie:-( takže farba na povrchu má výbornú kvalitu.  Nápisy sú na hrnčekovej fólii, výsledok je celkom dobrý. Všetko RC vybavenie je už na svojom mieste, tažisko je nastavené na zalietavanie.
NOVÉ RC vybavenie  Falcona:



Definitívne je rozhodnuté:
  • Je najvyšší čas zmeniť "KAROVAČKU", FC 16 už doslúžila....
  • Ďalšie moje modely dostanú 2.4GHz FASSTest technológiu...
  • Futaba 14 SG sa zdá že už  sa ujala , hardware je bez problémov, software  je stabilný...
  • Telemetria robí to čo má...
  • Telemetrické snímače sú už dostupné v prijateľnej presnosti...
  • Dlhé očakávanie na   Software Updates na hlasový výstup sa nekoná, no nič veď sa dá aktualizovať....
  • Čínsky náhradníci sú už na ceste do Martina

Žiadne komentáre: