utorok 24. decembra 2013

PF 2014

 

 Veselé Vianoce 

a radostný Nový rok 2014




Prajem Vám a Vašim rodinám rok plný radosti a úspechov 
ako v modelárstve tak aj osobnom a profesnom živote.
Prajem každému toľko úspešných pristátí ako štartov, či už s modelmi alebo ináč:-)


   23.decembra, som bol polietať na snehu v Jasenskej doline. Snehu oproti predošlému lietaniu pribudlo pár cenťákov , tráva už tak nevytŕčala . Takže sa dalo, nakoniec som pristával a vzlietal  na ujazdenej ceste , osvedčila sa riadená ostruha. Dal som dve "baterky", ale postupne pribúdali zvedaví a fotografujúci rekreanti, tak som radšej prestal...Nad dolinou, pod "Triangulákom"  som urobil pár záberov, aj toto PF-ko.
NOVÉ
  • Dnes na Nový rok som niesol model na "novoročné lietanie" . Po celej doline  po snehu ani stopy, v našom regióne nezvyčajné!!!
  • Ale naše námestie je parádne vyzdobené...tiež tam ku správne atmosfére chýba sneh.

Žiadne komentáre: