sobota 1. februára 2014

Spielwarenmesse Nürnberg 2014.

Veľtrh hračiek...doslova a do písmena. Tento rok to bolo o hračkách, naozajstných modelov minimálne...
Pierr Rondel to poňal zoširoka , všetko (skoro) čo súviselo z  RC modelmi uviedol na svojich stránkach.

Sledujte ĎALEJ,  klasické modelárske novinky sem pripíšem,


Katalógy najznámejších firiem:

AMÍGO...
...klasika  z ďalekého východu od Graupnera SJ Som aj zvedavý ako sa podarilo Kórejčanom reinkarnovať klasické RC Amigo  Videl som lietať originál, plán poznám...(mal so ho požičaný na študijné účely)
Iniciatívny "podnikaketelia"  ho pálili na laserovej fréze..podľa obrázku z nového katalógu to  tak nevyzerá...ALE realita je iná, prepálené hrany sa zle lepia a vyzerá to na  ****o:-(zle) Ak   sa na originálnom zriadení, profile a poťahu  papierom  nič nezmení, tak lietať bude nádherne.
Mü-13e (Bergfalke I)
Od AeroNautu. Firma je známa svojimi kvalitnými vrtuľami, sám používam  ich "sklopku" v elektrolete.
To že robia drevené lodičky som akosi podvedome sledoval v predošlých rokoch ale že budú robiť historika Bergfalke, som nepredpokladal.. Hľadám predlohu pre svoj ďalší drvený model a príjemne ma ponuka prekvapila.
Na našom letisku jeden "Horský sokol" lieta , ale v inom prevedení...V klasickom drevenom prevedení je nádherný a  je to známy RC model...

Žiadne komentáre: