pondelok 22. decembra 2014

Konferencia Rady Leteckých Modelárov.

Pôvodný príspevok bol napísaný 3. decembra, aktualizované 6. , 22.a 26. decembra 2014.
Ako sa to robí inde:Svaz modelářů České republiky (SMČR) 
Dnes  (3.XII. 2014) som dostal mejl  od p. Csontosa o zverejnení zápisnice z tejto konferencie (Ďakujem.), ešte z októbra tohoto roka. Plné znenie nájdete na tomto odkaze. 
Pozde , ale predsa, 7 strán textu sa rodilo akosi ťažko...
Zápisnicu som si prečítal niekoľko krát, snažil som sa čítať medzi riadkami, nový predseda RLM je na slovo skúpy, tak pripíšem zopár svojich názorov na organizovanú činnosť  leteckých modelárov.
BOLO:   6.XII. 2014 "Valné zhromaždenie"  ZMOSu, som zvedavý na výsledok !
NOVÉ: Po týždni žiadne správy o výsledku konferencie!  ALEBO zas sa niečo udialo, o čom platiaci členovia ZMOSu nemajú vedieť ? (v dobe Internetu nepochopiteľné...)
NOVÉ. Dnes (22.XII.2014) som objavil zápisnicu z  "Valného zhromaždenia..." novým predsedom  prezidentom  ZMoS sa stal Pavol Barbarič. (bývalý predseda leteckých modelárov:-(
Zápisnicu som  prečítal, predovšetkým  sa riešili  personálne otázky... Hľadal som potrebné  informácie  pre modelárov(  aktuálne zmeny zo strany FAI, legislatíva EÚ okolo leteckých modelov , "drony")   Moc múdry nie som...zistím viac od nového predsedu RLM a dopíšem.

  • Zmena  predsedu bola asi  nevyhnutná...
  • Chýba mi prezenčná listina..., prišli všetci?
  • Koľko je leteckých modelárov v ZMOSe ?
  • Ak som dobre čítal, tak sa zúčastnilo 29 delegátov,  pričom si "priniesli"  397  mandátov... (  koľko členov "niesol" 1 mandát, alebo 1 člen = 1 mandát?)
  • Financie...akosi nie sú moc transparentne zdokumentované.
  • Práca s mládežou...NIEJE o peniazoch, ale o fanatikoch čo to ešte robia.
  • Žabo-myšie vojny nič nevyriešia, treba urobiť v práci KLM hrubú čiaru a fungovať normálne.
    • Sprevádzkovať web, informovať okamžite, transparentne a dôveryhodne...
    •  Nerobiť tajnosti s počtom členov, úradníci na ministerstve aj tak nedajú viac...
    •  Predseda ZMOSu...nutná zmena! (jazykovo dobre vybavený modelársky diplomat, medzinárodne akceptovaný...a máme takého?)
    • Letecký modelári používajú vzdušný priestor. Letecký úrad  SR chystá zmeny v legislatíve
    • Oficiálne spolupracovať pri tvorbe nového zákona.
    •  PRESNE a včas informovať modelárov o ich právach a povinnostiach, prípadne čo nás čaká.

Žiadne komentáre: