nedeľa 11. decembra 2016

Triton NG, zostava RCEA 2016


Po dvanástich hodinách poletovania, natáčam priložené video...
Kamera Sony HDR AZ1 na okuliaroch, neprekáža, neskladám ju ani pri bežnom lietaní.
NOVÉ: PelMel o trénovaní...
Viem že, mnoho modelárov v tejto hektickej dobe už klasickú akrobaciu netrénuje, ale rád by som pripísal zopár poznatkov z môjho snaženia.
  • Kamarát Jirko z Krnova onoho času povedal že modelárska akrobacia je "dril", mal pravdu:  len nekonečné opakovanie vedie k akému si pokroku...
  • Mám to šťastie, že  telocvičňa je moje "elokované pracovisko", trénujem skoro denne,  lietam týždenne tak 8 hodín...
  • Nemá význam lietať v jednom bloku viac ako  1/2 hodiny, ďalšie lietanie vedie ku chybám (zlomená vrtulka:_)
  • Nabíjam nepretržite, dva zdroje súčasne, jedny baterky vystačia na 4  letové minúty, dobíjam max. 170 mA/h...
  • Začínal som po blokoch s obratmi, postupne od troch, potom polovica letovej zostavy a teraz dávam celú zostavu, pričom dolietavam zdroje s nácvikom problematických obratov. Nevymyslel som nič svetoborné, Jirko Havel to popísal vo svoje akrobatickej kuchárke pred tridsiatimi rokmi. Články v starom modelári sme "hltali", Igor ich vie doteraz naspamäť:_)
  • Tréningovú monotónnosť prerušujem voľným poletovaním, mám v rezerve silnejšie zdroje, skúšam obraty ktoré  mám z vonku: "Torque  Roll", "kopáče", "nožáky" integrovananý výkrut do kruhu  a klasické výkruty... v sobotu máme aj hudbu, tenisti nám nechávajú hudobný podmaz:-)

Žiadne komentáre: