nedeľa 26. marca 2017

Futaba F6K #1...



...za málo peňazí hoodne muziky. Už dva týždne mi leží na stole „jednoduchá“ Futaba s telemetriou. Vedel som čo kupujem (zapnite si titulky), potrebujem TX s telemetriou na každodenné lietanie so svojimi relaxačnými modelmi a SG 14-ky je mi ľúto. Prenášať  vysielač v batohu a voľne ukladať na trávu sa m i zdá pri štrnástke luxus. Za ¼ ceny „dospelého“ ,som kúpil vysielač, ktorý splňuje moje požiadavky   dokonale je malý, ľahký a  kompaktný  TX.

Ako vždy pridám niekoľko poznámok, ako vnímam F_šestku ja:

  • Prvý dojem, príjemný pocit,  TX „padne“ do ruky, nezavadzia anténa, je integrovaná do telavysielača.
  • Napájanie 4xAA,  v kvalitnom puzdre dodávanom od výrobcu. Ja  som zvolil  prijímačové NiMh Enelop, prahové napätie sledované alarmom je OK, dá sa nastaviť.
  •  Oproti "veľkým" Futabáckym vysielačom chýbajú bočné posuvníky, mne nechýbajú. Na SG-14-ke, ktorú mám v pulte, posuvníky nepoužívam, zdá sa mi  takto ovládaných klapiek nepresné.
  • Pult neplánujem, popruhy mám lacné celotelové s centrálnym závesom. Vysielač je na závese vyvážený do rovnej polohy.
  • Joystik,  v pravej dolnej časti vysielača nahradil, dotykové kolečko.  Enter je na stlačenie Joystiku, ESCape vľavo, Po hodine skúmania softvéru mi vôbec nevadil spôsob pohybu  v menu.
Sledujte ďalej, pridám text aj so zapnutým :-) vysielačom, fotogaléria TU

    Žiadne komentáre: