utorok 27. augusta 2019

Retroklání 2019 - Drahotuše

Bol som na chvíľu, nasať atmosféru modelárskej pohody. Laco napísal viac,  ja pridám pár mojich fotografií.

"Akcie sa zúčastnilo 18 pilotov vetroňov plus 4 vlekári. Akcia sa tvári ako súťaž, ale každý tam jazdí za kamarátmi a odpočinkom"...píše Laco

+ So súhlasom autora, prikladám veľmi pekné video, ktoré som našiel na webe...



Paráda...lepšie by som to nedal:-). Veľmi sa mi páčia sekvencie, krátke vypovedajúce, ...prišiel som až v podvečer na hodinu, ale po videu , ....ako by som tam bol celý deň.

NOVÉ, PEL, MEL a fotografie TU
 A moje ,  PEL MEL:
  • Retroklání je odnož francúzskeho združenia Retroplane.. Od pôvodného francúzskoho, kde sa lieta na svahu, česko-slovenské Retroklání - historické modely lietajú vo vleku za motorovým modelom. hodnotí sa autencitita pristátia na presnosť. Modely, sú klasické drevené s minimálnym použitím laminátov Pravidlá sú TU 
  •  Robí sa aj poradie...ALE na výsledkoch záleží veľmi málo:-)
  • Dušou celého podujatia je Erik, Na stránke HEXEmodel nájdete všetky informácie o firme a o modeloch z ich produkcie.
  • O partičke okolo Hexemodel som sa dopočul od Laca, a prvé stretnutie som absovoval v Gôtovanoch, viac TU
  • Retro-modeári je príjemná partia... sú to rovnako postihnutí modelári, hystóriu a RC modelárstvom
  •  Čo na záver? V modelárstve sa poslednom čase začína dariť vlekaným  RC vetroňom. (Aj mne imponujú..) Pred mnohými desiatkami rokov, keď Paľo  +  TU po návrate z Rakúska nám opisoval, ako sa tam každý týždeň niekde vleká, až tak sme neverili. Realita v Česku je taká, že partia lietačov a vlekačov sa rozrastá.... každý týždeň je kam ísť. A začiatkom septembra je privátna akcia Hranické Odry, možno sa tam vyskytnem.

Žiadne komentáre: