sobota 8. augusta 2020

Lietanie pre radosť - Očová 2020

Lietať je tak ľahké...predvádza Mišiak.

Moja cesta za prameňom "Modelárskej energie" bola viac-menej úspešná.Na modelárske letisko v Očovej chodím rád, chlapci zo Zvolena tento rok pripravili už 19. ročník lietania pre radosť. Predovšetkým som stretol kamarátov, ktorí  aktívne zažili ešte zlaté časy modelárstva. Peter (Krpelán) a Zdeno , obaja lietajú do dnes a Zdeno  stále excelentne.

 

Milan lietal svojho XLtryskáča, jednoducho - ale akrobaticky. Náročný a drahý model vyžaduje absolútne sústredenie, občas zadymil a bol vďačným objektom na fotografovanie. 
 
Fotografoval aj kamarát Mišiak, profesionálny fotograf a filantrop, jeho snímky sa objavia v časopise Modely. Snímam pred ním svoj modelársky klobúk, aj keď je skúšaný životom, stále rozdáva vôkol seba energiu..
Milanov  SebartJet, lieta parádne , prízemné lety sú efektné, vyžadujú asistenta... a s mojim foťákom sa sa rýchly model počas letu ťažko fotografuje.
 Jozef je stavač modelov, lietal nádherného Storcha, trochu nás aj poskúšal,  hodne prízemným letom...nakoniec všetko dopadlo dobre a dali sme aj  pekné foto modelu do nášho modelárskeho pamätníčka.
 
P.S. Horúce  augustové počasie som využil na odbočku do Kováčovej,  na zdravotné pivko a osvieženie ... ako by napísal Laco, bola to príjemná štácia:-)
 
Video z akcie som našiel TU


Žiadne komentáre: