sobota 5. júna 2021

Len tak si lietame pre radosť...

 ...  foto  som dostal  poštou, potešilo a Ďakujem.

Takéto nádherné zábery sa nerobia každý deň...lietal kamarát Dušan, modelár telom aj dušou. Lietal na svojom domovskom poľnom letisku pri Sučanoch...  sľubujem, že si prídem polietať, tiež s kamerou on board. Vzadu Malá Fatra s Fatranským Kriváňom, za kopcom Vrátna dolina, dolu dedinka Lipovec...(trochu reklamy nezaškodí, majú super záhradu:-) TU lietame, žijeme v nádhernej Turčianskej doline: Dušan, Igor, Jarko, Gabo , Ivan a ja....celoživotní modelári.

P.S. Pridávam odkaz na vstup do google foto.

Sobotný, júnový  večer po búrke a to už som fotil,ja cestou na letisko...
    Tak trochu iný level modelárstva...návrat po xx rokoch ku modelárstvu. Vilo štartuje a Jozef  riadi po profesionálnej kariére v letectve sa vracajú ku modelom. Viliama som asi pri riadení modelov trochu posunu.,  teraz lieta  samostatne  a v pohode. Jozefa poznám viac ako 40 rokov...stále sme sa o modelárstve bavili len teoreticky...teraz lieta  a s radosťou. Verím že sa stanú modelármi na furt...:-)

 

Žiadne komentáre: