nedeľa 11. júla 2021

Verejná súťaž lodných modelárov v Prievidzi...

 ...absolútna pohoda horúceho leta.

Fotoalbum zo súťaže TU:

Fotografie na RCportály

Druhú júlovú sobotu  som trávil na plážovom kúpalisku v Prievidzi. Predpoveď bola daždivá sobota ,nakoniec sa stal príjemný letný deň. Tentoraz žiadne PEL MEL nebude... RC lodičkám fandím, ALE vôbec pravidlá nepoznám. Jazdili elektry, plachetnice,( spaľováky som nepočul). Užíval som si príjemnú partiu modelárov... 

 

 ...s pánom Random , profesionálnym modelárom, som prehodil zopár spomienok na pred Corovú dobu. Verejnosť prechádzala tesne za depom popri móle. Väčšina modelárov trpezlivo odpovedali na zvedavé otázky, dokonca sa objavili záujemci o kúpu modelov...ako som počul, pre verejnosť sú to hračky, o reálnej cene ručnej práce nemajú ani tušenie.

Žiadne komentáre: