štvrtok 21. septembra 2023

JESENNÁ NITRA 2023/pozvánka

Informovala   SAM119 Slovakia.

 

Ja za seba pozývam na letisko do Veľkých Janíkoviec všetkých fanúšikov modelárstva bez rozdielu kategórií. Organizačný team LMK Nitra poznám, vždy pripravia výnimočnú súťaž a viem, že takto to bude aj teraz. Počasie nám musí pomôcť  vidím že,  v sobotu bude modelárske.

Budúci modelársky  rok bude pre mnohých prelomový/citát... registrácia a oprávnenie k pilotovaniu modelov bude podmienkou účasti na súťažiach Verejných modelárskych podujatiach/zdroj LERMAS.

...príďte sa podeliť o svoje názory.

P.S. /1 Po odložení súťaže...

Takto  videli nóri/www.yr.no 23./24. septembra 2023

  • Odložené...lepšie, ako múdre riešenie. Vetru a dážďu neprikážeš /ako dobre...
  • Je to pre nás, čo nám história modelárstva prešla cez dielne a letiská  vždy vzrušujúce, ak si prežívame časy minulé/ vždy si pamätáme to príjemné, netreba si to kaziť nemodelárskym počasím/doteraz sa to organizátorom v Nitre  podarilo. 
  • Vždy sa teším na  starých dobrých priateľov/song...máme  si čo ukázať, povedať, veď modelárske "súboje" už máme za sebou. 

 P.S./2 

  • Zakladám fotoalbum z ešte neuskutočnenej súťaže/to tu ešte nebolo...zatiaľ sem "zametám", screeny, nezverejnené fotografie...
    • Ak to tu sledujete, kľudne album zdieľajte
  • Konečne prší celý deň, zrazu od jari trávim viac času v dielni, ako v prírode, vo vode, na bicykli ,na letisku...
    • Začal som  s upratovaním, v počítači, na stoloch, v poličkách...
  •  Už viem, že ma čakajú retro modely/ktoré som už zažil alebo som si ich vymyslel...
  • Niečo napíšem aj o RESkáck/F3L, F5L...viem,  nesúťažím
    • Ale hodne času som strávil medzi pretekármi, na súťažiach, na tréningoch:)
    • Učil som sa lietať v termike...NIE,moje lietanie nebol tréning, bolo to  o radosti lietania v termike!
    • Čítam nemecky hovoriacich RESkárov na ich DFku...hodne zaujímavé počítanie

P.S./3 

P.S. /4 

Mariánske leto v Turci/región na Slovensku

  •   Koniec septembra, do prírody sa vlúdila chybička...jeseň je v nedohľadne. Počasie je letné, mojom okolí/za domom na © trase od rána frčia bajkeri.  Doobeda  som sa zapojil  do domácich prác okolo domu/kosenie, náter dreveného obloženia domu... / veď je pracovný deň.-)
  • Po obede dávam letnú tridsiatku/km cez sever Turca/región Slovenska. V  krčme na Lipovci/pod Magurou stretávam horských bajkerov... počasie  "hore"  je vraj je božské😎
    • Cestou domov/dolu vetrom, plánujem  ďalšiu neverejnú modelársku misiu v kopcoch/pre radosť,  bude južný vánok 4-5 m/  P.S. stalo sa!
  • Večer zisťujem, že v Európe je počasie podobné, takto lietali v Bavorsku, v Španielsku,  aj v Dolomitoch

Žiadne komentáre: