pondelok 17. novembra 2008

AkroMaster/1

Nemodelárske počasie ma vrátilo k modelu AkroMaster. Predlohou modelu je ParkMaster od Multiplexu. Na prvý pohlaď mi bolo jasné, že dobre vyzerajúci model musí aj výborne lietať. Ale na internete sa veľa videí neobjavovalo, prvé dve s Martinom Mullerom, boli "nedôveryhodné", lebo je to PÁN pilot čo zalieta akrobaciu aj s RCdrakom :-)....
Model som nedávno videl na vlastné oči v krabici v modelárskej predajni. EPP model s perfektne premyslenou konštrukciou, trochu menšími krídlami, ako sa zdá na videu. Cez predlžený víkend som začal osadzovaním vnútorností, impulzom bol Ivan a fakt že, by som potreboval model aj do trochu silnejšieho vetra. Verím že ma takýto typ 3D modelu posunie zas trošku ďalej. Postupne pripíšem už zverejnené informácie o konštrukcii modelu.Lipolky sú zatiaľ atrapy, aby som model aspoň vyvážil. Vyzerá to tak, že skutočné pribudnú až na Vianoce...:-(

Žiadne komentáre: