utorok 11. novembra 2008

TRITON α /4

Pokračujem v povrchovke ale netušil som, že to bude taký problém...Príprava výrezov na CNC fréze trvá hodinu aj kávou u Ivana v dielni, ale s povrchovkou sa trápim už týždeň. Dnes po 6!!! hodinách experimentovania som vycúval zo slepej uličky a zdá sa že som našiel riešenie. Farba po zaschnutí sa dotykom (aj miernym pri manipulácii) zotiera. Moji kamaráti fóristi dospeli ku rovnakému poznaniu, ale HonzikS doporučuje umyť Depron pred striekaním liehom: použil som klasický denaturák, Depron stratil mastný povrch, farba drží lepšie,ale ešte to stále nieje ono. Zmenil som nanášanie farby vlhčením moltoprénoveho valčeka mimo povrchu.

Výsledok je oveľa lepší, ako striekaním fixírkou a úpravou valčekom. Problém robí aj aj maskovanie povrchu pri striekaní, riešenie je maskovanie bielych plôch bez ďalšieho farbenia. Použiteľné sú žltá, zelená a modrá farba. Červená je mdlá a nevyzerá dobre.Po vyschnutí ešte skúsim farby fixovať a výsledok dodám...

Žiadne komentáre: