streda 18. augusta 2010

Ani vtáci nelietajú...

V Turčianskej doline tri dni lialo a z nedostatku inej činnosti som vytiahol odložený Vector E. Rok odložený rekreačný vetroň, je omotorovaný malým sprevodovaným Mabušákom. Spomenul som si, že vynechával motor, tak som mu prispájkoval odrušovacie kondenzátory a hoci fúkalo aj 10metrov/s som vyrazil na letisko. Moc tie kondenzátory nepomáhajú, lietať sa stým dá, ale občas motor vynechá. Ešte zo zvedavosti zmením regulátor a ak to nepôjde do Vectora pôjde obežka...Mal som v aute aj FUN Blasta, v silnom vetre sa stal z neho šarkan, ale lieta aj v takomto veternom počasí.Urobil som zopár záberov, ten jeden na dlhé sklo pod Kriváňom vyzerá celkom dobre... ale letisko je od vrcholu 15 kilometrov a na zábere to vyzerá, ako pod horou.

Cestou z letiska som sa zastavil v Dražkovciach, ktoré cez víkend zalial malý potok, čo z dediny vyteká rúrach:-(... a v meste ten istý potok sa vylial na sídlisko,a utopil Shelku na konci mesta.

Žiadne komentáre: