pondelok 9. augusta 2010

Všetko je ináč...

...Blast tri a pol neexistuje, zostal klasický Blast 3G, tak ako ho navrhol Honzo Špatný. Nič sa nedeje, model lieta fantasticky, akurát môj experiment kombinovať klasický polystyrén s EPP čkom nevyšiel. Po prvej rane sa prejavili rozdielne mechanické vlastnosti EPP-čka a polystyrénu, trup sa zrútil "sám do seba" a bolo po experimente:-( Krídla a chvostové plochy zoslali skoro celé, pribudol plochý, spevnený trup a zostalo mierne predlžené 3G-čko. Dnes som dal 6 letov, model nemá chybu, je to asi to najlepšie, čo existuje na tejto planéte v kategórii cvičných EPP akrobatov. (naozaj, dám skúsiť...). Blast lieta úplne rovnako na chrbte, ako v normálnom lete, dvojité výchylky s modelom robia divy... Na normálnych výchylkách kormidiel je to klasický akrobat, na veľkýkch, obratné 3G čko. Honzo trafil pomery nosných plôch , trupu, kormidiel s ťažiskom experimentoval.. a je tam, kde ma byť:-).Nožáky lieta cez celý horizont ako po šnúre, premety z nožákov nie sú žiadny problém, "Harier" nekolíše a "Snap Up" lieta do ruky:-). Trochu musím zväčšiť výchylky krídelok, "Torque Roll" je zatiaľ pomalý. Celá genéza pokusov a omylov s úspešným koncom je na mojej galérii v Picase.
P.S. Foťák mám opravený, tak to tu bude trochu aktuálnejšie..

Žiadne komentáre: