BUDE: Falcon po tretie:-)...
Viem že je to ne fér, klik a niečo BUDE....tak pripisujem dodatočne:
- Motor je uložený na uhlíkových trubkách ukotvených v motorovej prepážke, veľmi podobne ako v Comete.
- Motorový kryt podľa Igora laminujem na hustý polystyrén, polepený izolepou. Stačia dve vrstvy 100 gr. tkaniny. Lepiaca páska vytvorí na vnútornej strane hladký povrch a nie je taká spotreba epoxidu, nevsakuje do hornej vrstvy PS. Páska sa oddelí po vyliati riedidlom...
- Asi som v texte nezdôraznil: Vlies sa po prilepení na kostru vypína teplom, normálne žehličkou ako fólia...
- Lesklý lak na povrchu: POZOR, je to veľmi ťažký lak (g/m2), obsahuje živice, ktoré zapĺňajú póry a papier nevlhne. Problémom je každá ďalšia vrstva, ktorá už do Vliesu nevsiaka, ale len pridáva na hmotnosti, takže miešať a riediť... ( a tu je tá alchýmia:-)
- Čínske hračkárstvo.... , asi bude samostatný článok: Číňania sa za posledné roky veľmi zlepšili,
- Striedavé motory sú rovnako kvalitné ako v Európe, nie všetky, treba vedieť ktoré...
- Lipolky na bežné lietanie stačia, mám v Comete po 300 cykloch fungujú...
- FASST Compatible, nie je čo riešiť, na naše lietanie stačí za 1/4 ceny...atď....Dodatočne doplnené v roku 2015. Ale POZOR na Futaba fw 5.0 !!! nepracuje so starými prijímačmi "fasst compatible"
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára