sobota 3. septembra 2016

Modely nad Sliačom 2016


...na Sliač tryskáče patria, tento je súkromný:-).

Krátke zastavenie na Sliači pri mojom výlete do Kováčovej, zopár fotografií  a video z Milanovho letu.



Pod video som pripísal komentár viac na You Tube



NOVÉ Pel Mel...

 PEL MEL  z mojich poznámok
  • Neobvyklé modelárske prostredie, viac sa dozviete v pozvánke a diskusii k akcii 
  • Akcia bola plánovaná pre účastníkov bez obmedzenia, každý kto prišiel si mohol zalietať podľa potreby, bola vytvorená stojánka s posúvaním modelov....
  • Strávil som vyše hodiny na ploche, mal som šťastie, videl som letieť čo som chcel , modely väčšinou poznám, niektoré nemusím...
  • Komentár som nepočúval, ale môjmu nemodelárskemu doprovodu sa páčil(komentár:-)...
  • Divákov " tak akurát,  (veľa/málo, každý si podľa fotografií doplní), väčšinou rodiny s deťmi videli a pokračovali vo víkende ďalej
  • Divákov chránila vysoká pevná drôtená stena, najlepšie čom som na akciách videl a zažil!
  • Predovšetkým som sa stretol s Ľubom, povereným vyjednávačom ku "Rozhodnutiu č. 1" s Dopravným úradom (DÚ). Doplnil som si mozaiku informácii o aktuálnej situácii (september 2016)  v  jednaním  s  DÚ. Bohužiaľ, politické "turbulencie" vo vedení DÚ, komplikujú optimistické výstupy z vyjednávania... POZOR:Rozhodnutie  stále platí v plnom rozsahu!
  • Mne a mojej spolucestujúcej sa akcia páčila... + ponáhľali sme sa na vidiecky jarmok (tiež sa mi páčilo:-).

Žiadne komentáre: