nedeľa 24. júna 2018

Krížna 2018

Termín 22.-24. Jún 2018.

 Viac na Lacovej stránke

POZOR:
 TURBUS na Kráľovu Studňu, tento rok nepremáva!

Takto sa mali účastníci vlani
Takto sa mali účastníci vlani



Tento rok akcii vôbec neprialo počasie.
Po hektickom týždni v práci, som plánoval ako po dva predošlé roky chlapcov na Krížnej navštíviť. Pre zmenu, cestu som plánoval ako výlet na elektro bicykli. Moji rovesníci už skoro všetci jazdia po našich horách na elektrických. bicykloch- Ja zatiaľ na rozdiel od nich ,mám -20 kg:-)  a odolávam.  Práve  teraz som chcel  využiť ponuku na zapožičanie elektro bicykla ...ALE všetko bolo ináč!
Po horúčavách cez týždeň mala nastať cez víkend výrazná zmena počasia.



  • Elektrický bicykel bol dojednaný od utorka, dva fotoaparáty, kamera a záložný zdroj nabité. (až teraz si uvedomujem, ako sme závislí na elektrine...)
  • Predpoveď počasia vyšla dokonale, ochladilo sa a hrozia výrazné dažde,  tak ako malo! Majiteľ bicykla sa začal "krútiť" že v daždi nejazdíme (má pravdu:-(
  • Telefonát na Horskú službu potvrdzuje, ochladenie cez víkend pretrvá a že ak v noci naprší, tak na vrchole Krížnej bude sneh... 
  • V piatok poobede je všetko z mojej strany od pískané...
Napriek tomu v sobotu od rána sledujem ako sa počasie vyvíja. Ráno na Chlebe, na dohľad z môjho bytu je to zatiahnuté, ale vykuje slniečko. Veď všetci sú  v hotely na Krížnej a určite sa chytajú na vrchol. Aj v dobrom počasí, je to viac ako hodinový túra. Na ľahko je to  tiež zaberačka, ale s krošňou  + - 20kg  a v zime a klzkom teréne...nič príjemné. 
Tu trochu odbočím. Zásadne modelárčim - lietam v absolútnej pohode, spravidla vo výbornom počasí. Lietanie spájam so zážitkovou turistikou aby sa pamätalo...  
Tu na Krížnej plánovanej rok dopredu je to iné: Lieta sa za každú cenu!

Viac na Lacovej stránke: AKO TO BOLO

Doplnené po prečítaní Lacovej správy:
Obdivujem RC pilotov čo sa odhodlajú na lietanie v takých krutých podmienkach na svahu!

P.S. ALE tu verejne sľubujem že, zorganizujem lietanie na svahoch Pekelníka do letnej termiky. Lietal som dva krát a ....je to príjemnejšie:-).

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

"Tu na Krížnej plánovanej rok dopredu je to iné: Lieta sa za každú cenu!"
To nie je pravda. Lieta iba kto chce a má chuť.