nedeľa 19. augusta 2012

Lietanie pod Kriváňom.


 
Dnes už nemám síl na písanie komentára, tak som aspoň vytriedil fotografie a zavesil na Picasu TU.
Zaliať napíšem, len že je to Fantastický zážitok, nedá sa  na rovine zažiť a  treba skúsiť "na vlastný model". Jednou vetou:
Podstatou takého lietania je, že fúka len mierny vánok ale nosí to ako vo víchrici!
NOVÉ. Pripíšem len také postrehy, viac som písal pod fotografie v Picase.
  • Ráno som stretol Jara , všetko som  mu  emotívne popísal  a podobné zažil na Krížnej, pod malým modelom nad obrovským nosiacim "kotlom" sa mu roztriasli kolená....ja som sadol to pre dýchať...
  • O takýchto svahových zážitkoch som čítal, ale moc som tomu neveril. Dalibor, český RC elektro guru to predvádzal na videu v mekke RC lietania v Alpách. 
  • Napísal som to pod jeden záber: na záver som si povedal, že mi je to jedno či sa model rozpadne..Akrobatil som cez celé údolie. Model to vydržal  (vlastná konštrukcia)...ale svišťalo to náááádherne.

2 komentáre:

Petr Vysocký povedal(a)...

Ahoj Vojto! zdravím Tě po letech z Ostravy:-)
Vojto po letech lítání s motoráky se vracím i k větroňům. Sleduji diskuse a svah.lítání v Alpách, Donovalech a teď ve Vrátné. příští ro bych rád taky vyrzi i s modelem.
Můžeme se na tom domluvit? Letos už to nestihnu, do konce října budu v lázních. Prima den a letu zdar!! Petr Vysocký

Vojto Stupák povedal(a)...

Petre Ahoj, tie vetrone ma neustále lákajú čím ďalej tým viac, najmä teraz keď je tu telemetria... moc tú termiku neviem, veď som pôvodom tak trochu akrobat:-)Tá vysokohorská termika, ma prekvapila, ako mohutnosťou tak aj veľkosťou čo do priestoru.Je to SUPER. Bude mi cťou to s Tebou absolvovať opäť.
Vojto.