nedeľa 26. augusta 2012

Plávajúca Cometa...


...lietala na pôvodných plavákoch lepšie z ruky ako z vody. Tropické teploty na konci augusta nás s Igorom vytiahli ku vode. Dávno pripravené plaváky neboli poriadne odskúšané,  ale chuť stráviť príjemný podvečer pri vode nás priviedol k rybníku. Ako to dopadlo som písal pod fotografie (na konci galérie...) a  tak to zhrniem do zopár poznámok:
NOVÉ. Igorovo prekvapenie.  "Balzová" nádhera...

  • Pár metrov od parkoviska  pri rybníku v Ďanovej sú príjemné lavičky TU sme rozložili "fidlátka"
  • Pre istotu som dal fotografiu ( vraj na na pamiatku...:-)
  • Štartér zaľahol a model vypustil...prvý pokus o štart...neúspešný (...nakoniec sa podaril len jeden parádny z plavákov na vode)
  • Chýba vodné kormidlo...trochu som si poplával:-), vlastne brodil tesne pri brehu
  •  Dva predné plaváky sú dosť labilné, jeden sa dokonca uvoľnil a pár metrov od brehu som model utopil.
  •  Ďalšie štarty neriskujeme z vody Igor mi model hádže z brehu ale tie pristátia na vodu sú nádherné! Krásne to zašumí pri dotyku s vodou... 
  •  Druhé baterky lietam bez plavákov, štartujeme z roky a sadám sem na pár metroch od brehu...
  • Letový rozbor už robíme už robíme pri kofole v miestnej krčme...
  • Sledujete nás na tomto webe ďalej chystáme prekvapenie...(dobre informovaní už vedia...)

Žiadne komentáre: