pondelok 6. augusta 2018

Majstrovstvá Slovenska historických modelov, Očová 2018

Fotoalbum z akcie TU

Očová 2018

Preteky v Slovenských trópoch. Letné horúčavy prekračujú normál...ale lietať sa musí!
NOVÉ: PEL MEL postrehov

  • "Abstinenčné"  príznaky  z verejného modelárstva ma vždy začiatkom augusta zavedú na neakú akciu. Pôvodne to mali byť Bahna pri  Frídku, nakoniec správny výber do Očovej.
  • O akcii som vedel už dávnejšie chystal sam náš martinčan Jaro, vedel som že stretnem Fera zo Šale.
  • Z Ferom sa poznáme už 45 rokov, spolu sme začínali v krúžku vo Veči. Mám veľa fotografií z toho obdobia. nezabudnuteľný sú kamaráti Milan, a Janko Ladányi a Bohuš Birčák. Určite napíšem sem na blog pár spomienok
  • Zvítali sme sa s Mišiakom. Jana mnohí ani nepoznajú  jeho celým menom, tiež sa poznáme dlho... spočítal som 39 rokov, začínali sme ako profesionálny modelári v "pinďáku"
  •  Jano je veselá kopa, momentálne sa venuje profesionálnej modelárskej fotografii, určite jeho fotografie nájdete v Model Hobby.

Žiadne komentáre: