štvrtok 23. augusta 2018

JETI model Meeting Budkovice 2018

Pravdepodobne najkvalitnejšie stretnutie dispalay RC pilotov v Československu sa koná v Budkoviciach. Konalo sa aj tento rok.



Pôvodne som bol so svojou foto-video  výbavou nachystaný na výjazd, ale súhra rodinných povinnosti a abstinenčné príznaky po bicyklovaní zapríčinili, že všetko bolo ináč...

  • Program bol kvalitný, účinkujúci excelentný.
  • Na webe som našiel fotky pána od  StanaVa.  Jeho fotografie sú výborné  (ako vždy) a vystihujú atmosféru akcie.
    • Stretli sme sa už pri fotení, jeho výbava je niekde inde ako moja. 
    • Nefotografujem sekvenčne, niektorí profíci áno...ak si pamätám pán StanaVa  dáva výborné momentky ručne. (klobúk dolu)
    • Mám pocit z  dodatočnej softvérovej úpravy niektorých fotiek...ale je to vec vkusu. Ja moc do fotografií nezasahujem, maximálne strihám a upravujem kontrast.
  • RC piloti boli výborný:
  •  Moje fotografie z akcie v roku 2015: TU 
Video z tohoto ročníka  som našiel  na webe:

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Hello, Neat post. There's a problem with your web site in internet
explorer, may check this? IE still is the marketplace chief and a huge component of people will miss your magnificent writing because of this problem.