nedeľa 7. októbra 2018

Člup a je koniec leta, aj toho modelárskeho...

...presne pred týždňom skončilo astronomické leto a  mne tak trochu odľahlo. To moje dobíjanie bateriek, aj modelárskych, bolo intenzívne a konečne som "spomalil".  Väčšinu  leta som trávil v prírode. Pešo, bicyklom, plávajúc a občas aj autom. Často  to bolo s RC modelmi, v ruksaku alebo kufri auta. Občas moje lietadlá  neprišli na rad, modelárstvo je nádherné, a vo svete sú iné radosti očí a duše...ale tak to vlastne v živote má byť!

Zatváranie modelárskeho neba v Tomčanoch 2018

Fotografia  do nášho modelárskeho pamätníčka. 
NOVÉ, pribudli odkazy ku fotografiám.

Viac fotografií nájdete v  priloženom albume...a bude nasledovať modelárske PEL MEL
  • Mám 11 minút videa z celého dňa...určite skrátim, ale tak aby sa tam každý našiel a pridám sem na blog.
  • Počasie bolo f a n t a s t i c k é , guláš výborný...Jaro akciu poňal ako súťaž  F5J , výborný nápad!
  • Nie je dôležité kto vyhral...ale každý, kto mal model si zalietal.
  • Gabko s "äzuštňílom", Jarko s Amigom, Diego s Káčkom, Janove deti  s hádzadlom. Lietali aj Igorove modely,  jeho motorák na vlastných kniploch...

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be on the web the easiest thing to
be aware of. I say to you, I definitely get irked while people think about worries that
they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top as well
as defined out the whole thing without having side effect , people can take
a signal. Will probably be back to get more. Thanks