streda 10. októbra 2018

2018 Majstrovstvá sveta RC modelov FAI-F3F

Pred pár rokmi nepredstaviteľné, teraz realita , priamy prenos  MS vo svahovom lietaní:

2018 Majstrovstvá sveta on line

Video kanál z MS


Sledujte ďalej pribudnú  ďalšie odkazy.
 Aj na dnešnom potulovaní sa bicyklom v hlbinách Turca som na dvoch južných svahoch , videl poletovať RC modelálov, ale toto z odkazu je iný level svahového lietania...viac na RC XXL
  • Svahové  RC lietanie  v Turci má dlhoročnú tradíciu. Pred XXl rokmi, keď som sa do Martina priženil, fungoval  veľmi agilný RCM Klub. 
  • V klube sa vyrábal sériovo veľmi úspešný svahový model.
  • Lietalo sa väčšinou na len na dvoch svahoch, jeden na severný a druhý na južný vietor.
  • Súťažili sme o dušu...a trénovali skoro stále.
  • Pamätné boli akcie na Krížnej, ešte  sme sa sa vozili sedačkou z Tureckej-
  • V súčasnosti sa  súťažnému svahovému lietaniu venujú z Martina dvaja modelári,Zdeno a Peter.
  • Peter je už " pamätník" a lieta pomaly každý deň:-),  píše aj svoj  web,
  •  RC hobbystov lietajúcich na svahoch v okolí Martine je viac...väčšinou "kupovači" (modelov)
  • Vlani som som testoval vlnové lietanie na malých svahoch v mojom okolí...vlna aj na nízkych svahoch funguje! 
  •   Ataman (náš bývalý náčelník) nás už dávno udivoval lietaním na gumicugu  na svahu do obrovských výšok...bola to vlna o ktorej sme ešte netušili.
  •  

Žiadne komentáre: