pondelok 3. decembra 2018

Clik R2, halový akrobatický model...po prvé

Moja halová akrobatická sezóna 2018/19 začína.
Predošlý halový akrobat Triton  po dvoch sezónach doslúžil.  Nabral na váhe (165 gr.-(, pribudli šrámy ,akosi pokrivel...a voľba padla na Clik R2. Model dodal  Martin z Tatramodelu- ďakujem. Po otvorení krabice nastalo príjemné prekvapenie: Presné výrezy, kvalitné a ľahké EPPčko,  a nádherná, ľahká povrchovka!
Rozhodovanie bolo jednoduché, Clik v poslednej verzii od RCfactory: Modely rady Clik sú jednoduché konštrukciou, s výbornými   letovými vlastnosťami. Za desiatky hodín  (možno  to bude už stovka...) poletovania v hale viem, že model  musí byť primerane ľahký a predovšetkým odolný prípadným kolíziám. Moje Tritotony vo všetkých verziách boli "samodelky", ktoré prešli vývojom od 5mm Depronu, až  poposledný z 3mm EPP. Triton No1 bol vyrezávaný na Ivanovej CNC fréze a lietal ešte vonku.Posledný Triton lieta dodnes, cez týždeň som ho zreparoval  a "preletel". Dostane novú silnejšiu pohonnú jednotku. nasledujúcu sobotu v telocvični sa rozhodne o jeho osude...Na pohodové lietanie v mojej hale (12x24m) je potrený pomalý dobre ovládateľný model a Cliky také sú...posúďte sami


Nemám žiadne súťažné ambície, v zime lietam kondične,  už skoro desiatku rokov v mojej domovskej "hale", v telocvični kde pracujem 6 hodín týždenne:-) Postupne budem pridávať fotografie zo stavby R2-ky a určite budú aj videá.

Žiadne komentáre: