nedeľa 31. marca 2019

Jarné Nitrianske vetrone 2019

Naša Martinská výprava...trio Jarov, vľavo víťaz
Keby nebolo toľko áut na ploche, tak by to mohlo byť aj v roku 1977...tak aspoň retro foto.

ALE, ak sa dobre pamätám, tak sme veru s Palom Petrovským na Vé jednotkách  tu boli...Paľo by možno pohľadal č.b. foto...cestovali sme z NZ vlakom, autobusom do Janíkoviec...alebo , že by tam boli aj chlapci z krúžku zo Šale ?  (Bohuš Birčák tam asi bol tiež, Fero nepobehoval si tam aj, ty ako ťahač?)

P.S. Tú súťaž v z roku 1977 vraj vyhral Laco Učnay, a viem že, všetci sme mu víťazný  model obdivovali...
NOVÉ,  pribudlo PEL MEL  a    fotoalbum zo súťaže ....

Vstup do fotoalbumu TU

Pel Mel.
  • Po rannom zhone stíham príchod po Nitry o 11-tej hodine, do absolútnej súťažnej pohody, nikto sa nikde neponáhľal, každý lietal podľa potreby
  • Pri príchode ma upútalo množstvo áut (možno 60) na ploche letiska. Obdivujem prevádzkovateľov letiska v Nitre, že to umožňujú...u nás v Martine si Aeroklub v sobotu a nedeľu modelárov na ploche letiska neprajú...(rozumiem tomu... aeroklubáci majú dôvod,  vlaňajší  modelári-porušovatelia  vymedzeného priestoru nám „pomohli“  )
  • Povinné uvítanie so „starými“  TU, TU  a TU, známymi ( tak + 60 rokov:-,), každý, koho som tam očakával tam bol, bola to prvá súťaž po zime a modelárske absťáky fungujú...
  • Zvítal som sa  aj s našou martinskou trojčlennou výpravou Jaroslavov,   ešte len začínali... a bol som svedkom samých v „maxov...
  • Na kraji plochy pri strieške  som si vybalil svoje foto- video fidlátka  ( dva foťáky a dve kamery), výsledok je fotoalbum a video...
  • Mal som na chystaného  drona s kamerou, ale nemal som odvahu vzlietnuť pri takom množstve áut a ľudí, usilovne trénujem na budúce bude určite aj video zhora...
  • Modely v celku známe, ale nájdu sa medzi modelármi aj „kupovači“.  Väčšinou to bola ručná práca často z CNC výrezov...videl som aj laserové výrezy, (ale opálené stopy na povrchu rebier sa mi nepáčia...)


Žiadne komentáre: