piatok 11. októbra 2019

BOLA: Historická jesenná Nitra.

Milan to všetko zorganizoval.
 Do Nity chodím rád, pozadie je parádne! Vzadu Kalvária...ľudia púšťajú Šarkanov, videl som z diaľnice.

Vstup do fotoalbumu
....ale mal som aj čiernobiely film:-)

NOVÉ: Pridal som fotografie do fotalbumu, kľudne zdieľajte, budem pridávať aj kolorované fotografie a PEL MEL v pokračovaní , budú odkazy do textu.

Takto som si to cestou do Nitry vymyslel... Niekedy koncom sedemdesiatich rokoch minulého storočia v Nitre   s Lacom a Palom súťažili vo Vé-dvojkách. Boli to nádherné časy a takýmito,  pre mňa nádhernými fotkami, si to pripomínam.

  • Ten čiernobiely album som si vymyslel cestou. Z Martina to mám na dve hodiny (aj s kávou) autom a tak som spomínal, ako sme v Nitre súťažili, v minulom storočí...už som to písal, cestovali sme vlakom, autobusom dvaja s Palom aby sme si vzájomne  vlekali Vé-dvojky.
  • Počasie vyšlo parádne, ráno bola u nás hustá hmla ale na pľace príjemne teplo a mierny vietor. Zvítal som sa s kamarátmi z mladosti, rozložil som  foto fidlátka za štartérom a a užíval si nádhernú atmosféru...
  • Na súťaženie mám pripravenú Cometu 1943, ale som ju neniesol, hanbím sa súťažiť:-(.... 
  • Chcel som v rámci sešlosti modelárov, prediskutovať ako vnímajú našu modelársku organizáciu LERMAS.  Názor vedenia RC historikov poznám, "Kúzelník" mi prerozprával, že Lermas  uz žiadne čary nedokáže pri jednaní s dopravným úradom
  • DÚ, nám modelárom chystá vianočný darček vo forme nového "Rozhodnutia o bezpečnosti modelárstva."  Tak trochu bezradnosť modelárov odľahčím v súvislosti jeseňou a púštaním Šarkanov, že aj my si naše modely len tak púšťame pre radosť. Váhovo sme "košér" ani jeden z modelom nemá asi viac ako 0,91 kg...


Žiadne komentáre: