sobota 15. februára 2020

Modèle sans nom...

...historický model bez mena z Toulouse, staval náš kamarát Gabo.
Dostal som e-mailom: fotografie som pridal do zdielaného albumu TU
Víťazný model Francúzskeho šampionátu 1948 a 1949 publikovaný v Leteckom modeláři
Pôvodný konštruktér : Bourthoumieux, Toulouse , Francúzsko 
Rok 1948
Rozpätie krídel : 2001 mm
Dľžka : 1350 mm
Váha:  1770g
Motor : ASP 10cm3
Ploš.zaťaž.: 25,6 g/dm2
Podklady : Letecký modelář 1950/3
Predpokladaný zálet modelu : jar 2020


U nás v Martine je taký   dobrý modelársky zvyk, stavať modely od gruntu,  z balzových prkienok a z  papierových plánov. Viem o štyroch, ktoré postupne budem prezentovať tu na mojom blogu...


...sledujete ďalej, nestíham. Dobré počasie  a modelárstvo ma vyťahujú od počítačov do prírody  , dielne a ešte do telocvične:-)

P.S: Mierna viróza ma ešte vrátila ku internetu, tak preto tento príspevok...

Žiadne komentáre: