štvrtok 19. augusta 2021

Taký obyčajný augustový podvečer...

...na letisku v Tomčanoch.

 

Video nebude...krátke  klipy sú vo fotoalbume TU...ale  video z Očovej je už na webe.

https://photos.app.goo.gl/zVZ8hf2r4XGssE9a8

 18.augusta 2021...konečne sa ochladilo, príjemných 20 Celziov trávim celodenným poletovaním , doobeda 2 hodiny a seba na lúke ...a v podvečer na letisku v Tomčanoch. S kamerou na na okuliaroch som sa snažil zdokumentovať dianie na letisku. Zišli sme sa kamaráti...Jarko Igor a ja. Igor mi dal polietať. Jeho model je riadený len S a V s mixom do S na vysielači, malý ľahký model je balzam na dušu modelára! Jarkovi som závidel  (aj som mu to povedal...urob si) jeho  super ľahký  elektro-vetroň...skúsim, pridám video..a ja som lietal trochu v termike a  JETstyle a  sem tam na chrbáte s Lidl Gliderom.

 

Žiadne komentáre: