nedeľa 15. augusta 2021

Tryskáče v trópoch...

 ...bude foto album, zatiaľ upútavka.

 NOVÉ: Vstup do fotoalbumu TU

III. CZECHOSLOVAKIA JET MEETING 2021
III. CZECHOSLOVAKIA JET MEETING 2021


 Hneď pri vstupe na plochu ma odchytil organizátor a SLUŠNE vykázal mimo ready box....zachránil ma fotograf Mišiak a ďalej som bol strpený...(mal som reflexné tričko:-( a viem ,že keby niečo, zbytočne).  Nezdržal som sa dlho, videl a fotil čo chcel, pohovoril so známymi a pokračoval,  pre mňa tropickým juhom ďalej , po miestnych termáloch. Ráno u nás na severe (Turiec) bolo príjemných 17 Celziov, pri príchode na letisko už tropických 34 Celziov...zato na webe Tryskáče v trópoch.

Pod čiarou P.S.

Prvé, čo som urobil po vstupe na plochu, že som si vyzul  topánky a pokračoval bosí...možno to nesúvisí s modelárstvom, ALE tu v Abraháme áno. Majú dokonalý trávnatý povrch letiska! Viem aké náročné je založiť dokonalý trávnik (doma na dvore), rovný a vhodný na štart aj malých modelov. Tu sa chlapcom podaril, bez vody to nejde celosezónne, majú studňu a kvalitná kosačka je nevyhnutnosť! A ĽUDIA  sú najdôležitejší...pri rozlúčke s domácimi ,  aj som sňal svoj modelársky klobúk:-)


Žiadne komentáre: