štvrtok 31. marca 2022

#2 Jarná Nitra 2022...

 ...video. Sú  to vlastne pohyblivé obrázky (krátke sekvencie) z predošlej reportáže...kukajte  celé, neklikajte

 

  Môj komentár ku videu je zbytočný... ALE po opakovanom vzhliadnutí  " surového filmu"  prišli  emócie (klídek, pohoda), ktoré ku historickým modelom   v Nitre patria. Pri strihaní videa som si vybavil súťaž RC V2 spred -40 rokov, keď sme na severnej časti letiska behali za Vé-dvojkami, tiež poriadne fúkalo a boli  sme čipernejší. Určite sme tam boli: Milan,  Laco aj Fero . (Možno aj "ujo Vaňo", ale on si už nespomína:-(

  Pre mňa sú retro modely TU, TU a TU   takou  "čerešničkou"  na modelárstve...nemusím pravidelne, ale dobre lietajúce retro poteší. Mám to šťastie že mojom okolí je pár modelárov, čo spoločne zdieľame rovnaké pocity...

P.S Nakoniec som fotografiám, videu a príspevkom venoval viac času, ako bežne píšem tu na blogu... ale možno som pomohol zopár modelárom nemyslieť na nezmyselné zločiny proti ľudskosti, ktoré nemáme ako ovplyvniť. Mne modelárstvo pomáha vytesniť realitu...naposledy pípajúci vysielač ma vrátil do súčasnosti po viachodinovom lietaní na obľúbenom svahu. Verím že , "zbytočné hobby" sa stane súčasťou bežného života každého človeka. A to prajem všetkým nám!


Žiadne komentáre: