štvrtok 10. marca 2022

Poďme spolu lietať...

 ...predpokladám, že nevľúdne  neletové počasie, čoskoro skončí. V noci  u nás mrzne (marec 2022), cez deň fúka a pocitová teplota je na lietanie nevhodná (aspoň pre mňa). Väčšina návštevníkov blogu už má jasno, ako strávi  modelársku sezónu.  Ja už viem: 

  • Určite prídem si polietať , fotografovať, filmovať a porozprávať s "historikmi" do Nitry
    (26.3.2022, Jarná Nitra) , Čejka je už skontrolovaná a pripravená...viem že do  žiadnej kategórie sa nezmestí, ale nebo nad Janíkovcami je   veľké a nájdem si tam svoj kútik:-). Možno prevetrám Cometu a  kamaráta Igora budem mať ako spolucestujúceho, určite zoberie nejaký svoj  nový RC skvost. Už sa teším.
  • Pôjdem do Abrahámu si zaFoxvať29.4.-1.5. 2022   24-26.6 2022 Jedem  FOX mám na poličke v dielni,  model som repasoval, 
    po prvom lete (a havárii:-( , majiteľ si ho neprevzal, možno  ho zveziem, aby vedel ako sa s  Foxom v pohode lieta...

 

 

  • Paľo a jeho RESká
    RESká v Martine. Sú na programe v 8. mája 2022 u nás v Tomčanoch. Budú tam asi všetci, čo o
    F3L kách  uvažujú  ako o súťažnej kategórii.... budem tam  aj ja, na bicykli:-), s modelom, foťákom, kamerou, veď to mám na kúsok....F3L súťaží bude viac  a viem s určitosťou, že budú aj eRESká na tajňáša (mimo kalendára Lermas)...len tak pre radosť.

Sledujte ďalej, budem pridávať akcie na ktoré sa chystám...

P.S V čase keď článok dopisujem, príjemne  ma prekvapila predpoveď počasia. Denné teploty stúpajú, Slniečko svieti celý deň....tak veľa času trávim v mojom modelárskom soláriu 😎

Žiadne komentáre: