piatok 4. augusta 2023

Lietanie pre radosť v Očovej - 22.ročník

FOTOALBUM z vydarenej akcie/pribudli komentáre.

Počasie, dráha, organizátori/účastníci: Všetko EXCELENTNÉ...čo dodať, najlepšia modelárska akcia v Očovej, čo som zažil! 

 

Panoráma letiska  počas lietania: Taká komorná, pohodová atmosféra, stále bolo niečo vo vzduch.  Bolo nás tak akurát, asi 20 pilotov, veľa som nefotografoval, dosýta som si zalietal, tak ako ďalší účastníci. Dva tryskáče, 4 poriadne vrtuláky, pár vetroňov  a ostatné poletuchy/7-8.

...a takto lietal  v Očovej Jano Mišiak  pre radosť tento rok.

Sledujte ďaľej, bude pokračovanie...

 Do Očovej sa rád vraciam/bol som viac krát...do hľadal som niekoľko fotoalbumov:

 

... a takto lietal pre radosť pred pár rokmi v Očovej Jano Mišiak
 




Žiadne komentáre: