pondelok 3. júna 2024

PEL MEL 2024/Jún

NOVÉ: Pribudne úvodník do nasledujúceho mesiaca. V tomto formáte RC Žurnálu sa budem snažiť pripomenúť na začiatok,  čo bolo pre mňa zaujímavé a čo nás modelárov/asi čaká. .

 JÚN  2024... o tom, čo ma potešilo  a zaujalo v modelárstve.

Jún mám rád, posledné roky je už leto. Vždy si ho pamätám už ako prázdniny,  aj teraz keď som oslobodený od platenej práce  a mám viac času, je to bonus . Medardova kvapka prišla  akosi skorej, kvapkalo voľakedy, bude kvapkať aj ďalej...akurát to nebolo také výrazné, nevadí, parazóle mám nachystané a gumáky tiež, lietanie a príroda sa nedá, tak opäť trávim viac času v dielni. Víkendy budem mať určite modelárske, chystám sa do Bojníc, Janíkoviec, Bielic a na modelársku dovolenku v Maďarsku...cez týždeň budem určite na letisku alebo v prírode.


  1. Takto sme modelárčili pred -50 rokmi.
    ..chceli by ste zažiť ešte raz? Ja áno/veľmi výstižné, lietali sme motoráky/vetrone na  1/2

Ďalej v texte sa dočítate o:

  • Svetovom šampionáte historických modelov 

  • Foxovaní v Abraháme

  • O lietaní tryskáčov v Partizánskom

  • A plávaní lodí v Bojniciach

 

WCH SAM 2024 Hungary

Verejný fotoalbum/pre účastníkov zájazdu je aj neverejný.-)
 


FOXovanie 2024

Fotogaléria a komentáre ku FOXovaniu 2024

 

RC MODELÁRSKY DEŇ  2024 v  Partizánskom

    • Vydarená akcia, príjemné počasie ... a lietali predovšetkým tryskáče.
    • Fotoalbum TU, budem priebežne doplňovať a komentovať v albume.
    • Foto na FB/nemám, tak odkaz TU
    • Zoznam prihlásených modelov TU
    • Videá z lietania nájdete TU/odkaz
    • Takto bolo vlani,/vyhnala nás búrka.
RC MODELÁRSKY DEŇ  2024 v Partizánskom

  •   Číňan/Chengdu J-10 na  českých kniploch  lietal "mimo gravitácie"...je to také zvláštne aj v podaní RC modelu. Zavisieť s modelom vieme viacerí, ALE s modelom za 5K to chce  poriadnu "kuráž".

 

BOLA: Verejná súťaž lodných modelárov v  Bojniciach  2024. Výborne organizovaná súťaž, ohromná atmosféra , nádherné modely.


Plachetnice mám rád, osobne som nikdy žiadnu nemal, ale fascinuje ma ten modelársky kľud a pohoda. Dokonca traja moji kamaráti ich majú a nevedia si vynachváliť...


 
RC lodičku som mal/Naxos... riadenú jedno/1 kanálovou súpravou Mars.-)...takáto parádna nebola. Motorček mala na 4,5 V/Igla, baterka bola "plochá" a potom NiCd/900?...asi tušíte bolo v retro veku modelárstva.
  • Fotoalbum s komentárom ku súťaži
  • NOVÉ Klub lodných modelárov Bojnice na FB/foto a komentáre 
  • P.S.  FB nemám, ale vidím...odkaz pre  členov komunity.  Ste výborná partia, držím palce v ďalšej činnosti.
NOČNÉ JAZDY/páčia si mi, nemám ako zdvihnúť palec na FB




  1. Nový Letecký zákon/ pre modelárov, schválený, of line TU/dňa 12.6.2024 o 11.52 hod.
    • ...obsahuje o.i. aj články  definujúce práva a povinnosti modelárov a ich registráciu/študujem

Žiadne komentáre: