sobota 4. mája 2024

PEL MEL 2024/Máj

MÁJ 2024 ...čo ma potešilo  a zaujalo

Predošlé príspevky nájdete  na štítku PEL MEL

  1. Retromodel Mosqito je tu zas, v ponuke SG Modellbau
    • Ľuboš Aviatik už stavebnicu má...
      • Jedno Moskyto som hooodne dávno staval a  lietal...
        • Model lietal príjemne, len  ako RES, potiahnutým žltým monofilom v originálnej farebnej úprave..
  2. Súťaž historických modelov AntiqueUP 2024. 
    • Nádherný fotoalbum, ako vidno SUPER atmosféra,/foto od Fera
      • ...čo dodať, pohoda, klídek
  3. Bolo F3L v Martine na letisku v Tomčanoch
  4. Viete, že...často vyhľadávaná história modelárstva/potešilo ma 
  5. Takto lietajú F3L v Japonsku
  6. Bolo F3L v Ružomberku.
    • Výsledky F3L Ruzomberok.pdf
    • Prišlo mi mejlom:...a napíš niečo o RESkách/koncept už mám. Po jednej súťaži/024 si netrúfam, mám málo nalietané a na ďalšej súťaži budem pozorne počúvať a fotografovať/ natáčať...
      1. vo fotoalbume je komentár ku súťaži.
  7. Prekvapilo ma, že  často čítate: Nádherné pred Koronové časy. Doba sa zmenila/čas nezastavíme, ľudia sa pominuli...mladým modelárom, prajem aby takéto modelárske časy ešte zažili. 
  8. Aj tento rok prišlo leto akosi skoro...nad našimi horami sa už poriadne kumulí a na našom domovskom letisku  počas dňa  sa RC lietať nedá, tak  si vychutnávam termiku na lúkach  v okolí.
  9. Obdivujem,  pilotov  RC F3E/pylonové lietanie. Je to ohromne vyčerpávajúce a náročné lietanie/videl som a mám rešpekt!
    1.  Lieta Tomáš C,  výborný modelár a   modelársky manažér...
  10.  Rok 1969, to sa RC lietalo vo už veľkom štýle, Graupner predstavil svoj  Cirrus
  11.   RES modelári boli v Tekovskom Hrádku na tréningu/ preložené na máj, od nás tam  bol Jakub  s doprovodom
    1. Panovalo  výborné termické počasie ,chlapci trénovali o dušu...
  12. Bol som 1.máj sláviť na Hrabove, mal som tam kamarátov, modelárov a bajkerov.

Žiadne komentáre: