piatok 7. novembra 2008

TRITON alfa/1


Triton ešte raz. Asi pred polrokom som pripravil pre mojich kamarátov polystyrénový model k poletovanie na čerstvom vzduchu. Ešte na mojej predošlej internetovej stránke som model spomenul a pripravil zo stavby aj foto galériu. S Tritonom No1 som absolvoval viac ako 300 štartov, model splnil svoju úlohu.Naučil som sa lietať pomaly a celkom presne, ako vonku tak aj v telocvični. Triton je už dosť otlčený a tak si zaslúži nasledovníka. Na pôvodnom modely som vychytal všetky jeho "mušky", našiel som správne ťažisko, veľkosť a diferenciály výchyliek. Cez týždeň som model začal stavať, postupne to budem fotografovať a písať komentár ku záberom. ALE väčšinu vychytávok na alfe si nechám pre seba a pre mojich kamarátov, pre ktorých je model určený...

Žiadne komentáre: