pondelok 8. júna 2009

Svahové lietanie... o hubu.

Po dlhšom čase som pri modelárstve zažil strach. Radšej začnem pekne po poriadku. Bolo pod mrakom, fúkal dosť silný južný vietor na a moje elektrolety je to akosi moc, vedel som že vetroňári budú na svahu. LENŽE okrem modelárov lietali aj paraglajdisti....Na relatívne malom priestore , asi 300 metrov sa tiesnili štyria padáčkari a traja modelári. Chalani si to užívali , všetko som to pozoroval cez objektív foťáku, okololie som nevnímal. Dokonca mi vyšlo aj pár dobrých záberov. Peťo lietal s Olíkovým štvorkilovým špeciálom, poriadne to tlačil ….a v objektíve sa mi zrazu mihli krídla a moedel zarachotil asi 5 metrov vedľa mňa do kríkov. Priklincovalo ma to ku svahu a až po chvíľke mi došlo ako to bolo tesne.... Zmohol som sa na posledný záber a zbabelo som prchal do bezpečia. Chalani si veselo poletovali s padáčkarmi ďalej a dúfam že sa nikomu nič nestalo. UFF

Žiadne komentáre: