sobota 18. septembra 2010

S Blastom na golfe...


...vo Valčianskej doline. Dolina je známa skorej ako lyžiarske stredisko, ale teraz v lete sa tam stále niečo deje. Príjemné posedenie na letnej terase priťahuje cyklistov, rodiny s malými deťmi trávia slnečné víkendy na preliezačkách. Na golfovom greene ma to lákalo už dávno urobiť zopár pekných záberov a prípadne polietať. PARÁDA, polietal som aj na centrálnom greene, trávička namala viac ako 5mm:-) Miestni golfisti taktne uvoľnili pľac, ale len na chvíľu, veď si za to platia.( 20 Eur za hodinu...).Nasadil som veľké kolieska a vychutnával si nekonečné štarty a pristátia na voľnom greene s dvoma jamkami. Blast v mierne predĺženej verzii, je presný, drží neskutočne stopu, nízke lety na chrbte medzi vlajkami sú efektné. Urobil som aj zopár záberov, na statíve som sa snažil natočiť aj video... priložím ich do mojej galérii na Picase.


P.S. Práve mi volal, Igor, Avia je zalietaná, urobíme zopár zopár záberov na tejto perfektnej trávičke a určite o tom napíšem sem na web.

Žiadne komentáre: