štvrtok 1. septembra 2016

1, september 2016...

...ďalší štátny sviatok a voľno, nádherné počasie ideálny vietor, výlet na bicykli na náš obľúbený svah:
Foto na druhý pokus, lietam a fotím...Igor vraví že model mám ruke.-)


Fotografia z titulku sa páči a ja profíkom... Lubo ďakujem
Čajka je v originále "čistý" vetroň, v mojom prevedení elektro let. Trochu ma to po dokončení trápilo, ale 20  letových hodín (údaj z vysielača) ma nakoniec ukľudnilo, pohon viac pomáha ako špatí:
  • Elektromotor na špici je záťažou, ktorú by aj tak tvorilo olovo.
  • Pohonné Lipol  1300m/Ah tvoria prijateľnú hmotnosť, pri svahovom lietaní dobíjam 1/2 kapacity. Celková hmotnosť modelu je 750 g, podľa letového prejavu, ideálna hmotnosť na svah.
  • Elektromotor  už pomohol pri "dotiahnutí modelu" na svah po totálnom "zakufrovaní", model letel za svahom, nad dedinou:-) 
  • Občas si pomáham motorom pri pristávaní, eliminujem krízovky....
  • Na rovine moc nekĺže, prejavuje sa  väčšie plošné zaťaženie, ťažisko na hrane  +-50 %, profil E 387 má svoje obmedzenia...

Žiadne komentáre: