nedeľa 20. augusta 2017

RC XXL Nitra 2017

https://goo.gl/photos/45qeY5Ps7L39kFLA6
Fotografie  z Nitry vznikli " náhodou", ako náhrada modelárskeho programu z Moravy...skoro ráno som sledoval počasie v Ivančiciach na Jeti Meetingu, kde za pár hodín malo pršať. Na Slovensku až po obede,  tak padlo rýchle rozhodnutie : Nitra RC XXL.
Pribudlo PEL MEL  z postrehov...

Chlapcov z Nitry poznám asi 40 rokov, ešte ako voľňáskarov. Pozdejšie sme sa stretávali na V2-kách, ja som na chvíľu prešiel k motorákom a ako seniori sa míňame  po letiskách na Slovensku. Milan ako hlavný organizátor,   teraz lieta kategóriu XXL vetroňov, kde je dovolené  skoro-všetko. Predovšetkým sa toleruje telemetria, ktorá je potrebná ku vlekom a v neposlednom rade chodí súťažiť príjemná partia ľudí.
  • XXL vetrone  majú jednoduché pravidlá, rozpätie viac ako 4m a váhu 4.5 kg
  • Lietajú sa disciplíny, termika, vzdialenosť a jednoduchá akrobacia
  • Modely sa vlekajú do výška +- 300 m, vypína sa na telemtriu
  • Hodnotenie on line, žiadna výsledkovka, kto chce pozrie sa:-)
  • Lietalo max 10 pilotov včetne vlekárov
  • Všetko má spád je čas na pokec a výmenu skúseností
  • Nás rozohnal vietor a blížiaci sa dážď 
  • Víťaz stihol aj vlekať... veď mal šarmantnú pomocníčku
Aby som nezabudol, výsledky sú TU a pretekári TU. Organizátori,   stačí 7 "mládencov, včetne Milana, ktorý to aj odlietal. Guláš chutil, varila asi gazdiná lebo sa podával z poriadneho hrnca na varenie lekváru:-) Mal som aj kameru na ktorú som zabudol... a Čajku v kufri na ktorú pre vietor nedošlo. Pred búrkou (ktorá neprišla) rýchlo balíme , čakal ma teplý kúpeľ a  večera v kaštieli:-)

 

Žiadne komentáre: