pondelok 5. novembra 2018

Condor TL-132

Lietadlo ? Model ?
Ultraľahký Condor v Tomčanoch...pred pár rokmi naozaj lietal. ALE toto je model !!!
Posledné fotografie v priloženej foto galérii vznikli tak trochu náhodou: Po obede v práci som mal  dva telefonáty od majiteľa... no nemohol som hovoriť (sedel som na dôležitej  a zbytočnej  porade:-), bolo bezvetrie, tušil som: Volá "veža" v Tomčanoch. Na letisku sa lieta! Všetko som stihol, foťák  mám stále v batohu a  výsledok je vo fotoalbume
NOVÉ: Pribudli odkazy na videá...pristátie a premety.
Ďalšia fotografia do nášho modelárskeho pamätníčka

Majiteľ a konštruktér už nabíjal druhú sadu bateriek.Nádherná oblačnosť a príjemné svetlo umožnili dať zopár fotografií na odstavených tranďákoch... medzi tým  sme si povedali improvizovaný scenár na video (lietaj pomaly a nízko.-)
Odolal som ponuke "poď skúsiť", na začiatku vo videu aj počuť moju výhovorku...ale teším sa na to!


Žiadne komentáre: