pondelok 23. septembra 2019

Fotografie Google...

...Google má perfektnú funkciu, fotky. Používam denne, mojich najbližších kamarátov, modelárov mám zdielaných a veľa fotografií uverejňujem mimo blog. Pridávam, podľa mňa zaujímavé albumy sem na blog.
 Takto vidím, ako majiteľ fotografie, na verejné pridávam odkazy, ak sa Vám páčia a nie ste tam zdieľajte.

Občas fotografie prezerám v tablete a "šmahom prsta" som na konci albumu...až teraz som si uvedomil, že za sekundou pohľadu, je koľko klikov PC myškou. Fotografie "vyvolávam" v notebooku, zálohujem na externom disku, triedim po dátumoch, upravujem v programe Picasa. Už som si zvykol,  program mi vyhovuje. Od prvého cvaknutia spúšťou foťáku, po uverejnenie na webe urobím +- 15 klikou myškou na každej fotografii (počítal som). Často dám urobiť aj papierové fotografie, občas aj zarámované veľkoplošné na plátno...Fotografiám na webe horíme pamätníček, ale chcelo by to ešte foto knihu
Sledujte ďalej, to sme len na 1/3 albumov...

Žiadne komentáre: