pondelok 5. júla 2021

FOXovanie 2021

 Vydarená akcia...príjemná partia organizátorov, modelárov.  

Fotoalbum: Abrahám- modelársky ráj!


Vydarená akcia...príjemná partia organizátorov, modelárov, taký bol  Abrahám - letisko ako modelársky ráj:-)  Viac napíšem  sem na môj web, zatiaľ zopár fotografií v albume, ktoré sú o atmosfére a o ľudoch pohybujúcich sa okolo modelárstva. Mám fotografií viac, aj dobrých, ale fotografovali chlapci  s lepšími foťákmi, ja som moc letových záberov  nefotil, skôr som si to užíval.
 

Fotografie som skompletizoval,  sú v publikovanom fotoalbume. Pár fotografií pridal aj Fero zo Šale (kamarát z mladosti:-). Videá som po klipoch vytriedil, je tam pár minút publikovateľných záberov...strpenie prosím, vonku je teplo, príroda volá ...u nás je náádherná

 

FOTO z Akcie

... na príspevku  ešte zapracujem, ako vždy bude  aj PEL MEL.


Žiadne komentáre: