nedeľa 21. mája 2023

Martinčania v Ružomberku, RES 2023...

 ... fotoalbum zo súťaže F3L Ružomberku 2023

Paľo a Peter
Pravidelne svoj ne/modelársky program spájam s regiónom kde sa konajú nejaké súťaže/akcie. Tak to bolo aj tento týždeň. Liptov mám rád, a  je v nádhernej prírode/ mám ho je spojený s Gôtovanmi a jeho letiskom. Tu sa konali známe propagačné akcie a na toto obdobie spomínam príjemne. Na mnohých som bol, Google si to pamätá:-) Letisko v Ružomberku, kde sa RESká/F3L mi ako nejde na klávesnici, konali je pri hlavnom ťahu na na Tatry a nie je také frekventované ako naše v Tomčanoch.
 Niekoľko krát som na Liptove bol aj bicyklom/ v peknom počasí aj daždi. Aj tento rok so uvažoval, že to skombinujem cyklovlakom, všetko sa zmenilo neistou predpoveďou počasia/ lokálne búrky(boli, ale  pár km ďaľej:-). Nakoniec som zotrval 1+1 hod., príjemné 2 hodiny  rozhovorov s kamarátmi a pilotmi RESiek, viac vo fotoalbume.
 
 Odkaz na aktuálne pravidlá F3L, preložil Honzo K./píše výborný RES web.
 
 
#P.S. 1. A či ma to ešte baví,  robiť tie fotky? Zatiaľ áno, nefotím mobilom, mám ultra zoom, fotky zálohujem aj na externý disk a príležitostne dám urobiť zopár na papier, kamarátom aj  poster na plátno/aspoň po nás niečo zostane...a tie fotky v mobile často zaniknú aj s mobilom/ja ich archivujem aj TU V poslednom čase robím skorej foto príbehy/ráno som pri káve pozeral toto. Mám krabicu ČB fotiek, občas ich vysypem s kamarátmi, zaspomíname/často sa ani nespoznáme.-(
 ... a vraj neidú fotky z textu "Gôtovany foto"/možno sa stačí prihlásiť do googlu/ja vidím TOTO:

#P.S. 2. Už to tu bolo/ modelárske dovolenky  už prebiehajú v plnom prúde.


#P.S.3 Táto časť textu je prvýkrát popísaná diktovaním hlasových poznámok do PC. Prekvapujúco to funguje dobre,  bez opravovania,  sa to dá vkladať priamo do blogu, V prehliadači Bing, je podporovaná umelou inteligenciu, vyhľadáva a číta text  aj vo zvukovej podobe.

  • Na nemeckom diskusnom fóre rcnetwork naše RESky nazývajú muchami...
  • Nemecko je materskou krajinou našich RESiek, vznikli pôvodne ako mládežnícka kategória, nenáročná  stavbou a lietaním.
  • Doteraz sa lietajú v komorných podmienkach s maximálnym počtom 25 pretekárov v jednoduchých podmienkach  často neďaleko obydlia...
  • Nie je žiadnym prekvapením že túto kategóriu okrem mládeže lietajú aj starí páni často nad 65 rokov...
  • Týchto pár riadkov je čerpaných z nemeckého fóra v rubrike kto dnes letel?/ odkaz vložený"ručne"
  • Som zvedavý kde už táto ich umelá inteligencia skončí,  vôbec som sa nemusel dotknúť/skoro klávesnice a tento príspevok je na svete!

Žiadne komentáre: