pondelok 18. mája 2009

Ranné poletovanie

Akosi si posledných dvoch týždňoch priveľa fúka na moju Gamu. Cez víkendy to riešim ranným poletovaním. Mal som jedno obdobie keď som chodil ráno pred prácou, vtedy som sa snažil vyhnúť divákom, ale teraz mi to akosi nevadí, a nakoniec som sa už aj niečo naučil....a dovolím si aj lietať parádičky. Minulý týžden som na Internete objavil posledné videá DONATASA. je to Litovčan , podľa Internetu príjemný chlapík a predovšetkým fantastický pilot. Zavesil na Internet povinnú francúzsku F3P čkovú zostavu, zalietanú neskutočne pomaly a presne! Podľa vybavenia je to štandardný súťažný halový model, ale tá práca s plynom je ohromná a pilotáž precízna. Lietané je to v normálnej telocvični, dokonca na našom DF ku sa objavil názor že je to spomalené.... asi mu napíšem.

1 komentár:

Vojto Stupák povedal(a)...

Hello Vojtec,
Deluxe V3 is quite amazing plane, im very happy with it. In video only intro black and white part is slow down with software, sequence flight is actual speed with no editing. Plane will be sold by Donuts models quite soon, i will write about this on my homepage.
Cheers,
Donatas,