sobota 29. júna 2013

F3J Martin 2013.

       Aj tento rok zo súťaže vznikli  zábery  ľudí a ich pocity pri lietaní. Mal som možnosť  fotografovať    v ich "emočnej zóne"  ,  je to nádherné počuť  a vidieť , ako prežívajú radosť, úspech alebo sklamanie....Možno to vidieť aj na mojich fotografiách...Chcelo by to aj krátke videá (už sa chystám...budú). Niekoľkým   modelárom som urobil pár záberov v pozícii ktorí asi v pri lietaní nevnímajú...verím že ich poteším.

      Súťaž pre "normálneho modelára"  je nezaujímavá...na ploche som stretol niekoľko blúdiacich   výborných pilotov, ktorí si krátili čas popíjaní kofoly a kávy... (Juraj, Ivan, Paľo...), ja som si krátil čas počúvaním Jarových  poučných príbehov o termike. (budem to potrebovať, už mi pípa  telemetria...), To nikde nie je napísané ! Jaro to prežil dvadsaťročným lietaním kategórie A2...

1 komentár:

f povedal(a)...

Спасибо! отличный фоторепортаж ;-)