streda 5. júna 2013

Gôtovany 2013 ešte raz...

...dúfam, že nie naposledy. Od soboty uplynul skoro týždeň, občas som prešiel internet hľadal som ďalšie fotografie a informácie...dlho nič. AŽ DNES som objavil nové fotografie a videá. Všetko som pozbieral a pridávam odkazy:
Modelári Spiša fotografovali. Pridali tri fotoalbumy do picasy:
     FOTO 1
     FOTO 2
     FOTO 3
Šano Komárnický pridal celkom dlhé video na "Trubku"
Tibor lietal s Copterom :
    Video z Copteru,
    Video kanál, kde sa objaví pravdepodobne ešte video zo soboty.


...a ešte  aj ďalšie postrehy, (ktoré som ani nechcel písať...ale dostal som pár otázok mejlom , tak radšej vysvetlím)
  • Prečo som tak málo fotografoval? Usporiadatelia mali svojho oficiálneho fotografa (Myšiaka....), určite sa fotografie objavia v niektorom modelárskom časopise. Moc som nechcel "vystrkovať objektív", usporiadateľ ma dôrazne upozornil: "Keď po webe vypisujem nezmysli o bezpečnosti" tak ich musím  aj  dodržiavať!!! (Uznám, tu som vlani na dráhe pri fotografovaní ležal ..:-(
  • Predpoveď počasie urobila svoje, veľa pilotov odradila zima a dážď. Pilotov bolo menej oko po minulé roky, chýbali tradičný účastníci  zo "západu":-). Nedá sa nič robiť, modelárstvo Slovenska  je hooodne pozadu oproti ČR, ako po stránke konštruktérskej tak aj pilotáže...
  • Čo viem o novom bezpečnostnom predpise pre modelárov na Slovensku?  NIČ (oficiálne....) Aj dobre, aby som nebol prekvapený... (Neoficiálne)...niečo sa chystá, modelári z okolia Bratislavy sa  preriekli, že ČOSKORO BUDE...

Žiadne komentáre: